Pavel Štursa ::
  KURZYLEKTORTEXTY A INSPIRACEAKTUÁLNĚKONTAKT      
  PŘEDSTAVENÍ

Reference

ÚČAST VE VYBRANÝCH ROZVOJOVÝCH PROJEKTECH:

  • Profesionální klientský přístup pracovníka střediska služeb. Biologické centrum Akademie věd ČR, 2015–2016. Moduly: Komunikační dovednosti a klientský přístup, Time management, Zátěžová odolnost a osobní efektivita, Profesionální servis a podpora.
  • AutoAdapt - zvyšování adaptability zaměstnanců a konkurenceschopnosti odvětví automobilového průmyslu. Sdružení automobilového průmyslu, 2011–2013. V rámci projektu kurzy a tréninky pro spol. IVECO Czech Republic, TPCA, Grupo Antolin Bohemia, TRW Autoelektronika, TRCZ. Lektorské realizace modulů Vedení a řízení lidí, Motivace, Stres management, Vedení hodnotících rozhovorů, Moderace a vedení porad, Prezentační dovednosti, Komunikace v obtížných situacích, Emoce v komunikaci. 85 realizačních dnů.
  • Chytrá organizace. HM Partners, od 2012. Program pro podporu „chytrého myšlení“ v řízení organizací. Vedení lidí v duchu odpovědného leadershipu - obsah, metodika, pilotní realizace vzdělávacího modulu.
  • Zvýšení adaptability zaměstnanců Madeta, a.s. jejich vzděláváním. Madeta, 2010. ESF, operační program Lidské zdroje a zaměstnanost. Lektorské realizace modulů Time management, Stres a jeho odstraňování, Manažerská komunikace, celkem 25 realizačních dnů.
  • Rozvoj výzkumu a vývoje na Ekonomické fakultě JU. Katedra řízení, EF, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2010. ESF, operační program Vzdělání pro konkurenceschopnost. Lektorské realizace modulů Time management, Moderní metody skupinového řešení problémů, Kreativní myšlení, celkem 12 dnů vedení kurzů.
  • Profesionál Centra zákaznické podpory. Kooperativa pojišťovna, 2007–2008 – lektorské realizace modulů Efektivní komunikace po telefonu, Profesionální klientský přístup pracovníka CZP, Efektivní metody zvládání pracovní zátěže, celkem 62 dnů vedení tréninků.
  • Výcvik a rozvoj vedoucích týmů. Robert Bosch, 2006 – Nefinanční motivace, hodnocení pracovníků, vedení hodnotících rozhovorů, vedení přijímacích pohovorů, vedení porad, celkem 20 dnů vedení tréninku.
  • Aftercare pro jihočeské malé a střední podniky ve fázi růstu a rozvoje. Jihočeská hospodářská komora, 2006 – vyjednávání osobních rozvojových cílů účastníků, vzdělávací moduly Manažerská komunikace I. + II., Time management, Vedení porad, celkem 15 realizačních dnů.

 

ZE ZÁVĚREČNÝCH HODNOCENÍ PROGRAMŮ JEJICH ÚČASTNÍKY:

„Tohle bylo moje první školení, na kterém jsem nespal...“ :-)

Komunikační dovednosti v praxi pro spol. Klima


„Co mne nejvíce zaujalo: Skutečně proaktivní přístup, předávání a hlavně trénování praktických dovedností, důraz na naše konkrétní potřeby, které byly průběžně sledovány a plněny. Přizpůsobení kurzu k naplnění našich potřeb. Pozitivní přístup a předávání energie.“

Příprava a vedení efektivní porady pro Centrum podpory projektů VUT Brno


„Informace z kurzu mohu ihned přenést do praxe. To se mi stalo poprvé.“

Vedení a řízení lidí pro Autoklub Bohemia Assistance


„Ještě jednou chci moc za kurz poděkovat, prakticky hned od následujícího dne jsem byla schopná realizovat změny. Kurz byl 3. dubna a od 4. dubna fungujeme naprosto bez komplikací, dokonce už jsem ji párkrát ráno jen vzbudila a jela jsem dřív do práce, což je pro mně úplně super. I tak se byla schopná vypravit sama a včas. No a má to další pozitiva, když se prokázala jako samostatná, pořídili jsme jí klíč, chodí ze školy denně sama domů, nechávám jí zhruba hodinu, než přijedu já, aby si nejen udělala úkoly, ale mohla i s časem naložit zcela dle svého. Stačilo opravdu strašně málo a najednou jsem bez stresu, denně vyšetřím skoro až dvě hodiny na práci navíc, což pro mě znamená, že nemusím každý večer ještě otevírat notebook a práci dohánět. Tedy opravu velmi děkuji, říct že mi kurz změnil život, vypadá jako klišé, ale je to fakt :-)“

Prevence a odbourávání stresu pro Statutární město České Budějovice


„Kurz překonal mé očekávání“
„Výborná akce, která splnila mé očekávání. Škoda jen, že nemůže být delší. Seminář by se mohl konat i více dní za sebou.“
„Kdyby šlo víc, dám i větší hodnocení“
„Velmi dobře organizováno, dobrý průběh a struktura“
„Vynikající kouč, prakticky zaměřený, vtipný“
„Úžasně strávený čas, mnoho jsem se naučila“

Sebeprezentace při získávání uplatnění pro Jihočeskou univerzitu


„Teď mohu začít využívat svůj čas efektivněji a přehledněji; super novinky.“

Time management, Jihočeská hospodářská komora


„S programem jsem velice spokojená. Dozvěděla jsem se jak více zůstat v klidu a jak lépe řešit obtížné situace s klienty. Myslím, že jsem získala více sebedůvěry. Řešení konkrétních problémů bylo věcné.“
„Toto školení mi ukázalo, že se dají vyřešit i krizové situace v klidu a profesionálně, aniž bych si musela připadat jako blbec.“
„Velmi podrobně uvedené praktiky, možnosti, návody. Trpělivé a vstřícné, odborné vystupování lektora.“

Efektivní komunikace po telefonu pro spol. Kooperativa pojišťovna


„Ve srovnání s ostatními kurzy je tento nejvíce využitelný v praxi. Získal jsem přehled o technikách i uvědomění si potřeby zlepšení v komunikaci."

Manažerská komunikace pro společnost Sita


„Program mi dal nový pohled na vedení porad ve firmě – změna její struktury, větší připravenost a tím menší ztráta času při samotné poradě, začlenění nových prvků do programu.“

Vedení porad, Jihočeská hospodářská komora, projekt Aftercare


„Ve své práci mohu z kurzu ihned uplatnit metodu rolí v týmové práci a způsob vedení porad. Zvláště přínosná byla pro moji práci témata strategie v přístupu k lidem a techniky generování nápadů.“

Týmová spolupráce a vedení porad, Fakultní nemocnice Plzeň


„Získala jsem spoustu konkrétních návrhů. Lektor prošel VŠE co bylo v materiálech, témata nemlžil, co nakousl dokončil.“

Time management a komunikace pro společnost Pfizer


„Velmi přínosné pro komunikaci, lepší zvládání běžných situací. Potřebné informace podané v přehledné a srozumitelné formě názorným způsobem. Profesionální přístup obou lektorů. Velmi vstřícné a milé chování a nenásilné sdělení informací. Jsem velice spokojena i s kvalitou informací a zkušenostmi lektorů.“
„Skvělý lektor (způsob jak vedl školení), spousta nových možností jak se zachovat a odpovědět v nepříjemné situaci.“

Profesionální klientský přístup pro spol. Kooperativa


„Pochopil jsem, jak stres vzniká, jak mu předcházet, co s ním, když už se ve stresové situaci nacházím a jak se stresu zbavit.“
„Kurz byl po všech stránkách zajímavý a zábavný, podle mého soudu zaujal všechny posluchače.“
„Získal som spuosob, ako zvládať stres, ako mu nepodliehať. Kurz sa mi páčil, bol orientovaný hlavne prakticky.“

Stres management pro spol. Allianz pojišťovna


„Velmi oceňuji kvalitu a provedení kurzu. Jednou větou: Zajímavý s podněty k implementaci.“

Time management, Tutor

 

   
PROFESNÍ ŽIVOTOPIS  
REFERENCE
PARTNEŘI
 
 

Kurzy a poradenství pro následující společnosti a organizace:

  • A. Schmied
  • Adient
  • Allianz pojišťovna
  • Autoklub Bohemia Assistance
  • Avire Global
  • AXA
  • Biologické centrum Akademie věd ČR
  • BISO-Keibel
  • Bosch Diesel
  • Brabant Alucast
  • Brano
  • Cetelem
  • ComAp
  • Česká spořitelna
  • Český Internet
  • DCD Ideal
  • DISA Industries
  • DURA Automotive
  • FN Plzeň
  • Fontea
  • Grupo Antolin
  • HM Partners
  • IVECO
  • JAIP
  • Jihočeská univerzita
  • Jihostroj
  • Jihočeská hospodářská komora
  • Jiri Models
  • Johnson Controls
  • Klima
  • KNÜRR
  • Kooperativa pojišťovna
  • Kostečka Group
  • Kreativ centrum
  • Lear Corporation
  • Linde Pohony
  • Madeta
  • Maurice Ward
  • Mendelova univerzita
  • Ministerstvo
    pro místní rozvoj
  • Nemocnice Na Homolce
  • Nemocnice Vsetín
  • NIDV
  • Pepsi Cola
  • Pfizer
  • Preciosa
  • Robert Bosch
  • SITA
  • Statutární město
    České Budějovice
  • Studio W
  • Tesla Blatná
  • Tex Color
  • TPCA
  • TRCZ
  • TRW-Carr
  • Tutor
  • VALEO
  • VUT Brno

 

 
© 2009–2017 Pavel Štursa • web design :: Harpuna graphics & multimedia